Tuesday, December 27, 2011

AL FATIHAH...! PERGINYA SEORANG PEJUANG..!


2 hari lalu perginya seorang pejuang sejati, seorang penggerak Reformis, Parti dan sukarelawan di Parlimen Bandar Tun Razak iaitu sdr Nor Azlan Asmuni.
Anak muda yang baru memasuki usia 40 tahun meninggalkan seorang balu dan seorang anak perempuan berumur 14 tahun. Beliau menghadapi penyakit kencing manis sekian lama. Anggota kaki sebelah kanannya telah pun dipotong, 4 tahun yang lalu.

Sdr Nor Azlan walaupun cacat anggota tidak pernah membataskan diri sebagai OKU untuk menjadi insan biasa.

Pengorbanan beliau menggerakkan jentera KEADILAN terutama PRU12 telah mendapat pengiktirafan MB Selangor,
Tan Sri Abd Khalid Ibrahim. Sehingga gambar kenangan Nor Azlan bersama jentera pilhanraya Bandar Tun Razak mendapat tempat di Tingkat 21, pejabat rasmi Menteri besar Selangor.

Sdr Nor Azlan, sebelum dimasukkan ke hospital 2 bulan lalu telah menggerakkan pasukan Sukarelawan Bandar Tun Razak yang dikenali 3rd Force Volunteer.

3rd Force Volunteer adalah pasukan sukarelawan yang akan membantu jentera pilihanraya PRU13 BTR pada masa akan datang. Yang kini berjaya dianggotai seramai 130 orang.



Saya sangat terkesan mendalam, perginya seorang pejuang yang berjuang dengan IKHLAS untuk menegakkan keadilan dan kebenaran.

Mungkin ALLAH lebih menyayangi beliau.

Semoga roh arwah bersama para syuhada. Amin..!



Ketua Cabang Putrajaya

1 comment:

kaana said...

A great friend and a great hero,may your Soul rest in peace..